Вихід з ладу деталей системи гідро-підсилювача може бути, як і коштовним, так і небезпечним.
Виконання сервісу гідропідсилювача керма є важливим для безпечного кермування транспортним засобом, саме тому його слід проводити на регулярній основі.
Чому необхідний сервіс системи гідро-підсилювача керма?
Навіть попри звичайне використання транспортного засобу, в ході його експлуатації температура та тиск з часом руйнюють змащувальні властивості рідини у гідропідсилювачі керма. В результаті браку змащувальних властивостей рідини ГПК, утворюється тертя, що призводить до утворення металевої стружки, котра циркулює по системі, зносу деталей системи ГПК, з подальшим виходом системи із ладу.
Превентивний сервіс систем гідропідсилювача керма від BG, попередить зазначені вище негативні симптоми, як результат система ГПК прослужить Вам значно довше та надійніше.
Як виконується сервіс системи ГПК?
Зпершу до старої рідини заливається очисник BG 108, котрий здійснить очистку системи ГПК від відкладень. Після чого відбувається заміна старої рідини на нову, з обов’язковим додаванням кондиціонеру BG 330 до нової рідини. Сам сервіс відбувається спецільним обладнанням, що довзоляє здійснити саме повну заміни рідини в системі, шляхом виштовхуванням старої рідини тиском нової рідини. Сам процес заміни рідини відбувається не довше 5-7 хв., не рахуючи етапу промивання системи.
Коли слід виконувати сервіс системи ГПК?
● Гул та вібрації керма при обертанні
● Важкість обертання керма
● Брудна, або ж чорного кольору рідина системи ГПК
● Кожні 50 000 км., по регламенту.
● При ремонті та заміні деталей системи ГПК