Дизельні двигуни схильні до утворення сажі та нагару у впускному колекторі та на впускних клапанах. Такого роду відкладення перешкоджають проходженню необхідної кількості повітря через впускний колектор, що загалом негативно впливає на роботоздатність дизельного двигуна.
Чому Вашим клієнтам необхідний дизельний індукційни сервіс від BG?
Повітряно-паливне співвідношення вкрай важливе для коректної роботи Вашого дизельного двигуна. Накопичення сажі та нагару у каналах впускного колектору призводить до димності вихлопу, понаднормової витрати палива, втрату потужності, та загальної зниження продуктивності.
Як виконується дизельний індукційний сервіс?
BG 25532 – очисник який використовується для видалення сажових відкладень з каналів впускного колектору та впускних клапанів, застосовується лише зі спеціальним обладнанням BG 9255-650. Даний очисник видаляє лакові, масляні, та сажові відкладення які утворюються у впускному тракті через клапан рециркуляції відпрацьованих газів EGR та клапан вентиляції картерних газів PCV.
Також ми рекомендуємо, як частину дизельного індукційного сервісу, використовувати очисник паливної системи, який додається до паливного баку, на вибір це може бути BG 245 або ж BG PD15.
Установка для виконання дизельного індукційного сервісу BG 9255-650 йде в комплекті з спеціальним розпилювачем, який під тиском подає очисник до впускного колектору. Також в комплекті до установки йде електронний переривач, що дозволяє виставляти частоту подачі очисника, або зовсім зупинити його розпилення.
Коли виконувати дизельний індукційний сервіс?
● Понаднормова витрата палива
● «Ватна» педаль газу, втрата потужності при розгоні
● Нерівномірна робота холостого ходу
● Димність вихлопу
● Рекомендуємо в цілях профілактики проводити даний сервіс кожні 30-40 000 км.