Сервіс паливної системи бензинових авто від BG, представлений у форматі «Платинового сервісу паливної системи»
Двигуни з прямої подачею палива GDI, яких зараз переважна більшість на ринку, надзвичайно схильні до нагароутворення у впускному колекторі та впускних клапанах. Нагар у впускному колекторі перешкоджає проходженню необхідної кількості повітря для ефективного згорання повітря-паливної суміші, як результат брак потужності який компенсується понаднормовою витратою палива. Також, сам паливний інжетор подає пальне напряму до камери згорання, що призводить до більшого нагароутворенні на ньому.
Саме тому, щоб врегулювати витрату палива у вашому авто, першочергово необхідно усунути нагар з впускного колектору та впускних клапанів, відновити коректне співвідношення повітря-паливо. Це буде першим та основним кроком по зменшенню витрати палива Вашим авто. Прибрати нагар з самих паливних інжекторів, з цим завданням чудово впорається продукт BG208 44K Platinum, очісник всієї паливної системи через бак.
Що необхідно для Платинового сервісу?
З першу, додайте до паливного баку очисник паливної системи BG 208 44K Platinum, який забезпечить очистку від нагару паливні інжектори, камеру згорання, та випускну систему каталізації. Після чого Вам для чистки впускного колектору необхідно буде обладнання Е101-1249, набір адаптерів Е101-1379 та очисник впускного тракту на вибір, такі як BG 260 (325 мл.) або BG 261 (650 мл.)
Перевагою даного сервісу є те, що він відбувається безрозборним методом на робочому двигуні.
Увага, при виконанні даного сервісу необхідно робити прогазовку 1 раз на хв. до 3000 обертів, для кращого вигорання хімії та нагару, який буде вимиватись із системи.
Коли необхідно проводити Платиновий сервіс?
● Нерівномірна робота двигуна
● Втрата потужності
● Понаднормова витрата палива
● Рекомендуємо один раз на рік, або ж кожні 25–30 000км.